Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чисто нов термостат Беар

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    Физиката.

    Пич недей да дранкаш глупости,толкова съм се разправял с температури на двигатели,че нощно време като легна само термостати и радиатори сънувам.Я излез ти от краста на гол на -15 посед 1 час на вън и си премери температурата,после излез добре облечен посед един час и пак си премери температурата и виж дали има разлика.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
      Пич недей да дранкаш глупости,толкова съм се разправял с температури на двигатели,че нощно време като легна само термостати и радиатори сънувам.Я излез ти от краста на гол на -15 посед 1 час на вън и си премери температурата,после излез добре облечен посед един час и пак си премери температурата и виж дали има разлика.
      Язък ти и за:
      "толкова съм се разправял с температури на двигатели,че нощно време като легна само термостати и радиатори сънувам"
      Очевидно загубено време.

      Докато продължавате да сравнявате кората с дрехи и докато не си представите, и най-вече прочетете как вървят въздушните потоци, до тогава ще сънувате още термостати, калцуни и потури.
      Last edited by BO; d.m.y г., 17:07.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        Язък ти и за:
        "толкова съм се разправял с температури на двигатели,че нощно време като легна само термостати и радиатори сънувам"
        Очевидно загубено време.

        Докато продължавате да сравнявате кората с дрехи и докато не си представите, и най-вече прочетете как вървят въздушните потоци, до тогава ще сънувате още термостати, калцуни и потури.
        Искаш да кажеш, че под колата няма въздушен поток?
        И не отговори защо капака има изолация- за топлоизолация или е шумозаглушител или и двете?
        Подкалниците също имат изолация
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:19.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Искаш да кажеш, че под колата няма въздушен поток?
          И не отговори защо капака има изолация- за топлоизолация или е шумозаглушител или и двете?

          Лорде ти нямаш ли си друга работа,че си тръгнал да му обесняваш.Нали знаеш приказката:-Ти му викаш кум Иване,той тича за у.... да те хване
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
            Лорде ти нямаш ли си друга работа,че си тръгнал да му обесняваш.Нали знаеш приказката:-Ти му викаш кум Иване,той тича за у.... да те хване

            Само искам да чуя какво мисли
            Двигателния отсек е една кутия затворена отвсякъде. Колкото по затворен е двигателя по бързо ще достигне работна температура.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
              Лорде ти нямаш ли си друга работа,че си тръгнал да му обесняваш.Нали знаеш приказката:-Ти му викаш кум Иване,той тича за у.... да те хване
              Щом толкова сънуваш и си си играл, предлагам един облог.
              Аз имам около 5 термо сонди и инфраред термометри.
              Колата ми има всички кори.
              Закачаме колата на диагностика и гледаме средностатистическата температура за 50 километра да кажем.
              След това сваляме корите и пак правим изчисление на средностатистическа температура.
              Ако има повече от 2 градуса разлика между двете температури, то ти давам 500 лева.
              Ако няма такава разлика, то даваш ми 200 лева и се разкарваш от този форум и никога няма да пишеш повече.
              Навит ли си?

              Същото предложение важи и към lordliness. Може наведнъж да го правим, като условието важи и към двамата еднакво.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                Щом толкова сънуваш и си си играл, предлагам един облог.
                Аз имам около 5 термо сонди и инфраред термометри.
                Колата ми има всички кори.
                Закачаме колата на диагностика и гледаме средностатистическата температура за 50 километра да кажем.
                След това сваляме корите и пак правим изчисление на средностатистическа температура.
                Ако има повече от 2 градуса разлика между двете температури, то ти давам 500 лева.
                Ако няма такава разлика, то даваш ми 200 лева и се разкарваш от този форум и никога няма да пишеш повече.
                Навит ли си?
                При каква скорост на движение?
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  При каква скорост на движение?
                  При една и съща - каквато кажеш.
                  Тръгваме от една точка, удряме круиз контрола, за да можем да държим максимално еднаква скорост при двата теста и се връщаме до същата точка. Сваляме корите и пак тръгваме по същия път със същата скорост.
                  Накрая вадиме семплите от лог-а, прекарваме ги през Ексел-а и гледаме средната стойност на температурата за теста.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                    При една и съща - каквато кажеш.
                    Тръгваме от една точка, удряме круиз контрола, за да можем да държим максимално еднаква скорост при двата теста и се връщаме до същата точка. Сваляме корите и пак тръгваме по същия път със същата скорост.
                    Накрая вадиме семплите от лог-а, прекарваме ги през Ексел-а и гледаме средната стойност на температурата за теста.
                    Условието на задачата не е коректно.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Условието на задачата не е коректно.
                      Хахаха.

                      ОК, дай ти условието тогава. Средната скорост да е една и съща по един и същ маршрут. Хайде +- 1-2км/ч не е проблем.
                      Цялата идея е карането да е максимално едно и също при двата опита.
                      Даже може и 4 опита да направим, за да намалим и статистическата грешка. Дори 6 опита. Единственото условие от моя страна е да влезна в тия 200лв. за горивото и разправиите по кората.

                      Чакам условието от твоя страна и кога да правим теста.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Хахаха.

                        ОК, дай ти условието тогава. Средната скорост да е една и съща по един и същ маршрут. Хайде +- 1-2км/ч не е проблем.
                        Цялата идея е карането да е максимално едно и също при двата опита.
                        Даже може и 4 опита да направим, за да намалим и статистическата грешка. Дори 6 опита. Единственото условие от моя страна е да влезна в тия 200лв. за горивото и разправиите по кората.

                        Чакам условието от твоя страна и кога да правим теста.
                        Аз съм сигурен в това, което казвам, ти като не си- експериментирай
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          Последните изречения ми звучат като:
                          - А бе не мога да дам такъв номер, обаче не съм заблудил никой.

                          А в крайна сметка продължаваш с твоето настояване, че имало термостат, който да отваря на 80 градуса, защото бил за "топла страна" или нещо подобно.
                          Ако имаш такива номера конкретно за някой двигател, то дай ги. Даде някакъв номер, който е за съвсем друг автомобил и двигател. Да, видяхме, че има термостати, които отварят и на 80 градуса. Това постигна. Сега ако нямаш оригинален номер за този двигател, то по-добре си затрай, за да не объркваш ненужно хората още веднъж.
                          Защото точно в тази тема един няма да прочете всичко, ще прочете, че имало термостат за топли страни и ще продължи това заблуждение и в бъдещето.
                          Най-вероятно ти си бил този потребител в миналото, прочел грешно нещо някъде и сега не може да си обясниш защо не може да намериш правилния, топъл термостат.
                          Ама продължаваш....

                          Толкова ли не може просто да дадеш номер на част => хххххххх и да докажеш, че има такъв термостат за правилния двигател? Ако можеш, давай, ако не, спри. Не е много трудно изискването.

                          п.п. Лично аз не виждам картинката или каквото и да е на предишната страница, която си дал. Виждам само на Емзо нещото, което показва, че си пробвал да дадеш термостат за "ТД" двигателите за пример.
                          Явно не четете какво съм написал!
                          Номера който толкова държите и искате го има на снимките които явно не ти се отварят на твоя компютър, а лесно можеш да влезнете в някой магазин и да се убедите сами в това - едва ли магазините в които съм влизал и съм се сблъсквал с този проблем са от друга планета
                          Не държа да убеждавам никого в нищо - просто споделям личен опит! Просто на мен ми беше обяснено още преди години по този начин! Не знам Алфа Ромео термостати на коя фирма вграждат заводски в двигателите си ( Примерно BEHR ), и не твърдя че точно тази фирма имат такъв термостат и формулировката "за топли страни" е най-вероятно приумица на някой друг алтернативен производител на термостати, каквито в Италия и Испания има достатъчно и произвеждат алтернативни части на по-ниски цени! Просто може да са се сблъсквали с този проблем при който в по-южните части на Италия и Испания са им прегрявали колите и да са решили да направят такъв който отваря по-рано! Елементарен пример: Автомобил например джип Тойота - два еднакви автомобила, един и същи модел, еднакъв двигател, но единия е правен за Европа, САЩ или Азия, а другия правен за Африка дали са еднакви! Да, в този случай разликата си идва директно от завода производител, а в въпросния наш случай най-вероятно идва от алтернативни производители, което не означава че е е грешно и вредно.
                          Ето ти ситуацията под ред на номерата, и повече нямам намерения да влизам в безмислени спорове от които в случая не се ражда истина:
                          Когато си купих колата стрелката ми се вдигаше до чертичката преди 90* - и с кора и без кора, която в крайна сметка е 80* а не 70* както си мислят повечето хора. Когато тръгнах да сменям термостата се сдобих с три термостата 2ра употреба които се държаха точно като моя на колата! Накрая влязох в магазина и се натъкнах на това че излизаха няколко варианта на различни производители, от които единия беше този на 80* и ми стана чудно и на мен! В крайна сметка се оказа че всичките термостати които вече имах си работеха перфектно за параметрите за които са били произведени, а именно 80*.
                          Програмата от която съм направил снимките е "TecDoc" и пак казвам че е за търговци и е лицензирана и платена - мисля че беше около 200лв. за 6 месеца - Нормално е да не може всеки да влезе в нея! Та, Влизаме в програмата, задаваме Алфа Ромео 156 1.9 JTD (1997-2003) 105 к.с. и излизат тези резултати. И понеже първия резултат е на "BEHR" и естествено е по-скъп от следващия който е на "BGA" (явно алтернативен производител) е нормално всеки да гледа да спести някой лев и да си вземе по-евтиния, който в крайна сметка е показано че отваря по-рано тоест на 80* което лесно може да бъде пренебрегнато от търговеца и клиента!
                          Не убеждавам никой да си купува такъв термостат а точно обратното
                          Чудно ми е колко потребители тук ще потвърдят че стрелките им стигат и спират до чертичката между 50 и 90 градуса, която по пътя на логиката е 70* а всъщност е 80* и си мислят че термостата им е развален?
                          Не е развален и си работи перфектно - просто е с други параметри
                          Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            А ако ти кажа, че с кора двигателя се охлажда дори повече от колкото без кора, то какво ще кажеш?
                            Аз ще кажа че си прав защото е тествано много кратно, без кора потока на въздуха е неориентиран след първия радиатор, с кора това нещо не се случва потока е точно насочен и количеството въздух което минава е по голямо и т.н. общо взето който знае малко от малко физика ще му стане ясно
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #74
                              Относно спора който водите дали кората помага, отново ще споделя личен НЕ миродавен и НЕ компетентен опит!
                              С кора - 90*
                              Без кора - макари 90*
                              С кора след 20 мин след загасяне на двигателя - около 40-50 градуса
                              Без кора след 20 мин след загасяне на двигателя - двигателя умрял от студ точно като Джак умира в Титаник!
                              Не знам какво толкова спорите!!!
                              По-добре се срещнете, пийте по една бира и се разберете като мъже - на маса!
                              На маса и на по чашка са се решили доста важни за човечеството спорове!!!
                              Наздраве
                              Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                                Чудно ми е колко потребители тук ще потвърдят че стрелките им стигат и спират до чертичката между 50 и 90 градуса, която по пътя на логиката е 70* а всъщност е 80* и си мислят че термостата им е развален?
                                Не е развален и си работи перфектно - просто е с други параметри

                                Баче,за много неща си прав,но за някои не си.На моя на опаковката си пише че отваря на 88 градуса.А стрелката в студено време играе брейк между 80 и 90,в топло с продължително каране със 130-140км/ч кове на 90 градуса.Иначе с подобна програма за която спомена видяхме за същия Алф термостат самоче за Русия,и го даваше по каталог че отваря на 94 градуса.Явно има и за Италия такъв който отваря на 80,за да не им прегряват колите.
                                Last edited by tonov; d.m.y г., 23:36.
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X